Asistent

dr Jelena Tepavčević

jelenat91@gmail.com

Kratka biografija:

Rođena 3.3.1991. u Vrbasu. Diplomirala je 2014. godine, a master rad sa temom „Lokacija i eksterijer hotela kao elementi zadovoljstva gostiju“ odbranila je 2015. godine na Departmanu za geografiju, turizam i hotelijerstvo, Prirodno – matematičkog fakulteta u Novom Sadu. Doktorske studije upisuje 2016. godine na smeru geonauke (turizam), a doktorsku disertaciju pod nazivom “Kvalitativna analiza onlajn recenzija korisnika ugostiteljskih usluga” brani 2023. godine.


Kontakt: +381 21 485 2842

E-mail: jelenat91@gmail.com i jelenat@dgt.uns.ac.rs

Termin konsultacija: po dogovoru, kabinet 15.


Zvanja:

  • 2018. – Istraživač pripravnik na Departmanu za geografiju, turizam i hotelijerstvo, Prirodno-matematičkog fakulteta, Univerziteta u Novom Sadu.
  • 2021. – Asistent na Departmanu za geografiju, turizam i hotelijerstvo, Prirodno-matematičkog fakulteta, Univerziteta u Novom Sadu.
  • 2024. –  Asistent sa doktoratom na Departmanu za geografiju, turizam i hotelijerstvo, Prirodno-matematičkog fakulteta, Univerziteta u Novom Sadu.

Predmeti:

Na osnovnim studijama:

  • Osnove hotelijerstva
  • Menadžment u ugostiteljstvu
  • Ekološki menadžment u hotelijerstvu
  • Upravljanje rizicima u ugostiteljstvu
  • Menadžment smeštaja i hotelskog domaćinstva

Na master studijama:

  • Promocija i prodaja gastronomskih proizvoda

Oblast naučnog istraživanja:

  • Kvalitativna analiza recenzija korisnika
  • Primena informacionih tehnologija u hotelijerstvu
  • Primena statističkih metoda u hotelijerstvu

Projekti:

  1. Transformacije geoprostora Srbije – prošlost, savremeni problemi i predlozi rešenja“ (NIO: Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu; evidencioni broj projekta: OI 176020).
  2. Uloga i značaj socijalnog turizma u kontekstu razvoja održivog turizma u Vojvodini“, Program od interesa za razvoj naučnoistraživačke delatnosti u AP Vojvodini u 2022. godini (član).
  3. „Nematerijalna kulturna baština u funkciji očuvanja nacionalnog identiteta crnogorske etničke grupe u Vojvodini“, program za finansiranje naučnoistraživačkih i razvojnoistraživačkih projekata nacionalnih manjina – nacionalnih zajednica u AP Vojvodini u 2023. godini (član).
  4. „Reducing the negative impact of invasive crayfish Faxonius limosus in the Danube by smart exploration of their meat and shells“ (DANUBEcare), program PRIZMA Fonda za nauku Republike Srbije, član.

Ostale važne informacije 

  • Sertifikat Micros Fidelio
  • Seminar o poslovanju po HACCP standardima
  • Član marketinškog tima Departmana za geografiju, turizam i hotelijerstvo
  • Zamenik člana komisije za ocenu kvaliteta usluga u ugostiteljskoj i turističkoj delatnosti na području AP Vojvodine.
  • Član organizacionog odbora konferencije CTTH.

Odabrane reference:

  1. Tepavčević, J., Dubover, D. A., & Nikolić, G. (2023). Mining meaning from online hotel reviews: identification of determinants of (dis-) satisfaction using Latent Dirichlet allocation. Journal of the Geographical Institute “Jovan Cvijić” SASA73(3), 339-354.
  2. Tepavčević, J., Josipović, M. & Milojica, V. (2021), “Determining the Relationship Between Job Satisfaction, Dependence on Tips and Turnover Intentions: The Case of Hotel Employees”, Grima, S., Özen, E. and Boz, H. (Ed.) Contemporary Issues in Social Science (Contemporary Studies in Economic and Financial Analysis, Vol. 106), Emerald Publishing Limited, Bingley, pp.
  3. Nikolić, K., Vujasinović, V., & Tepavčević, J. (2023). Does the acceptance of insects as food depend on sociodemographic characteristics: The case of Serbia. Hotel and Tourism Management11(2), 61-74.
  4. Tepavčević, J., Blešić, I., Petrović, M. D., Vukosav, S., Bradić, M., Garača, V., … & Lukić, D. (2021). Personality traits that affect travel intentions during pandemic COVID-19: The case study of Serbia. Sustainability, 13(22), 12845.
  5. Tepavčević, J., Blešić, I., Bradić, M., Ivkov, M., Stefanović, V. (2016). Važnost lokacije i eksterijera gradskih hotela kao elemenata zadovoljstva gostiju. Arhitektura i urbanizam, 43, 7-16.
  6. Tepavčević, , Blešić, I., Bradić, M. (2018). Kvalitativna analiza recenzija gostiju italijanskih restorana sa portala TripAdvisor, Marketing, 49(2), 83-92.
  7. Blešić, I., Tepavčević, J., Stanić, M., Dragin, A., Ivkov, M. (2019). Uticaj inovacija na uslužnu orijentaciju zaposlenih u hotelijerstvu. Marketing, 50(1), 13-23.
  8. Luković, S., & Tepavčević, J. (2022). HR practices and firm performance: the mediating effect of business strategy. BizInfo (Blace) Journal of Economics, Management and Informatics, 13(2), 1-11.
  9. Tepavčević, J., Vukosav, S. & Bradić, M. (2021). The impact of demographic factors on work-family conflict and turnover intentions in the hotel industry. Hotel and Tourism Management, 9(2), 1-11.
  10. Blešić, I., Tepavčević, J., & Bradić, M. (2023). Occupational stress indicators in the hotel industry: The case of housekeeping and front office employees. Bizinfo (Blace), 14(1), 1-7.